tänne nyt sitte oon alkanu kirjottaa. pitäskö mun kertoa itsestäni jotain, en tiedä. oon kuitenki niin huono kertomaa ittestäni mitää ja se on aina niin tylsää. luulen, et paremmin ihmisen oppii tuntemaan ajan myötä, kuin että kertoo itsestään ensin. jos kertoo huonosti, niin ketään ei kiinnosta, jos kertoo hyvin, niin voi myöhemmin pettää toisten odotukset... mul on aika huono itsetunto ja oon pessimistinen, mut viihdyn hyvin siinä synkkyydessä.
harmittaa, kun täs ei oo tarjolla enempää fontteja, nää fontit kun ei oo mun tyylisiä. kuvia voin ehkä myöhemmin lisätä jos nyt siinä onnistun. en oo mikää tekniikan ihme.
ihmeen hyvin o alkanu aamu, tosin loppu päivästä en oo niinkään varma. oon menossa junalla tampereelle ison matkalaukun kanssa. en saa kyytiä väliaikaseen asuinpaikkaan, eli joudun juna-asemalta kävelemään bussipysäkille siihen koskarin eteen ja mun tuurilla bussi on aivan täysi. viime kerralla kaaduin yhtä naista päin, hävetti hirveästi. oon oikein sähläämisen maailmanmestari, kruunaamaton kuningatar. täytyypi tästä sitten kysyä kyytiä.taksiin ei kyl ole varaa näin opiskelijana. täytyy sitä muitakin asioita maksaa. jep jep. ehkä voisi tästä lopetella. oon hiukan laiska kirjottamaa mut kyl joskus vielä tekstiä lisää ilmestyy.